Твори на вільну тему - Ми їдемо в гори

[ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати.

скачати

Завтра ми всією родиною їдемо в гори. Мені треба зібрати рюкзак. Ми візьмемо намет, фотоапарат, казанок, спальні мішки і продукти.
Вранці ми встали рано і поїхали на вокзал. Мама пішла до каси за квитками. Незабаром підійшов наш поїзд. У поїзді ми поснідали і зі свіжими силами вирушили в гори.
Перед нами відкрився прекрасний вид: високі гори і сніжні вершини, схили, зарослі низьким чагарником і квітами. Кругом літають веселі бабки. Сонце теплими променями обігріває землю. Чисті й прозорі гірські річки весело прагнуть по схилах вниз.
Ми вибрали місце стоянки, поставили намет і розпалили багаття. Час наближався до вечора. Сонце поступово зникло за вершинами гір.
Настала ніч, пора спати. Ніч в горах сповнена таємничих шерехів і звуків, життя не завмирає ні на хвилину. Ось в останній раз прокричала сова, скоро настане світанок. Я залізла на високий виступ скелі і звідти побачила рухому точку, яка виявилася гірським козлом. І як їм вдається так спритно стрибати по кручах?! Повз мене прослизнула ящірка і завмерла на камені. Після холодної ночі вона грілася на сонці.
Нижче по схилу гори йдуть інші туристи. Я спустилася до табору. Саме час перекусити! Гуляючи по гірських стежках, приємно міркувати про пережите. Вдалині здалися печери. Я дістала кишеньковий ліхтарик і зробила кілька кроків углиб, невідома сила вела мене по печері. Попереду кам'яний завал, але в ньому досить велика дірка. Поруч лежать булижники, значить, тут хтось побував. Раптом тунель різко повертає вправо, далеко попереду видно світло. Це вихід.
Я згадала про час. У горах воно біжить непомітно. Повернувшись до табору, я лягла спати. Завтра пора їхати додому. Коли ми сіли у вагон, тому побігли гори і дерева.
Вдома я ще довго згадувала цю поїздку!

Додати в блог або на сайт

Цей текст може містити помилки.

Різне | Твір
3.6кб. | скачати

Схожі роботи:
Твори на вільну тему - Ура ми їдемо до лісу
Твори на вільну тему - Рецензія на твори в. с. Пікуля
Твори на вільну тему -
Твори на вільну тему - Сніговик
Твори на вільну тему - Зміна
Твори на вільну тему - В. пукірев.